• Język: Polski Polski
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Kraj dostawy:

Regulamin sklepu

Regulamin świadczenia usług sklepu FotograficzneAkcesoria.pl

FotograficzneAkcesoria.pl - sklep internetowy, którego właścicielem jest LADSON LTD sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Zachodzącego Słońca 8, 01-495 Warszawa NIP 5223233672, Regon: 523214006.
Adres biura oraz korespondencyjny firmy:
ul. Zachodzącego Słońca 8, 01-495 Warszawa
Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie FotograficzneAkcesoria.pl.

Słownik pojęć:

  1. Sklep, Sprzedawca, Nadawca LADSON LTD sp. z o.o. Oddział w Polsce prowadząca sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, działający pod domeną www.fotograficzneakcesoria.pl
  2. Kupujący, Adresat – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (konsument lub osoba nieposiadająca statusu konsumenta).
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art.221 Kodeksu cywilnego).
  4. Regulamin – niniejszy regulamin.


I Postanowienia ogólne:

  1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, skrzynki e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
  3. Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
  4. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy.
  5. Oferta Sklepu obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polski oraz za granicą.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów, wprowadzania oraz wycofania towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
  7. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego przez podanie adresu e-mail i hasła.
  8. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu zamieszczania w nim treści bezprawnych (np.: w opiniach o produkcie).
  9. Sklep nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem.
  10. Produkty marki FOMEI, znajdujące się w naszym sklepie, dostępne są tylko dla firm.
  11. Kolory teł prezentowanych w naszym sklepie są tylko kolorami poglądowymi i mogą odbiegać od kolorów teł w rzeczywistości.


II Składanie zamówienia:

  1. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać przez całą dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia należy dodać wybrany towar do koszyka, a następnie postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  3. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Sklep.
  4. Sklep ma możliwość dodatkowej telefonicznej lub mailowej weryfikacji i potwierdzenia zamówienia.
  5. Anulowanie zamówienia przez Kupującego jest możliwe do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. W tym celu należy anulować zamówienie w Panelu administracyjnym lub skontaktować się ze Sklepem.
  6. Sklep udostępnia jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
    a) przelewem na rachunek bankowy Sklepu (towar wysyłany jest po zaksięgowaniu ceny na rachunku bankowym),
    b) gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (za pobraniem),
    c) kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro i e-przelewem
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A., Przelewy24,PayU oraz PayPal
  7. Operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
  8. W przypadku wyboru płatności przed realizacją zamówienia Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 7 dni od dnia jego potwierdzenia. Po tym terminie oferta Sklepu nie jest wiążąca i zamówienie może być anulowane.
  9. Warunkiem przyjęcia do realizacji zamówienia o wartości powyżej 600,00 zł jest dokonanie przez Kupującego przedpłaty za zamówiony towar – w wysokości uzgodnionej z Kupującym, nie większej niż 30% wartości towaru.
  10. Darmowa wysyłka (przy zamówieniach powyżej 1849zł) nie dotyczy jeśli w złożonym zamówieniu jest tło fotograficzne lub/oraz ekrany projekcyjne.
  11. Darmowa wysyłka (przy zamówieniach powyżej 1849zł) nie dotyczy przesyłek zagranicznych.
  12. Koszt wysyłki kilku produktów dłużycowych jest kalkulowany indywidualnie.
  13. Z uwagi na dużą rotację oferowanych produktów (sprzedajemy również przez nasz sklep stacjonarny oraz Allegro) zastrzegamy sobie prawo do anulacji złożonej przez kupującego oferty.
  14. "Zamówienia do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia" - dotyczy zamówień pobraniowych potwierdzonych oraz zamówień opłaconych, których wpłata widnieje na naszym koncie.
  15. Zakup w naszym sklepie wiąże się z obowiązkiem zapłaty. W przypadku nie odebrania zamówionego towaru "za pobraniem", ten obowiązek nie został wykonany i sprzedawca ma prawo rościć sobie pokrycie kosztów przesyłki w obie strony.


III Realizacja zamówienia:

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie danych kontaktowych umożliwiających weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia którego rzetelności nie udało się potwierdzić lub z powodu wyczerpania asortymentu.
  2. W przypadku błędnego wypełnienia formularza zamówienia Sklep dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli z Kupującym nie będzie można się skontaktować zamówienie zostanie anulowane w ciągu 7 dni od dnia jego złożenia.
  3. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  4. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do momentu wysłania towaru oraz z czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do Klienta. Jest on zależny od wybranego produktu i sposobu jego dostarczenia i wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Przesyłki dłużycowe są indywidualnie wyceniane.
    Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysłania towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
    Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W przypadku przewidywanego przedłużenia czasu realizacji zamówienia Kupujący jest o tym każdorazowo informowany.
  5. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie możliwe do zrealizowania, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie zawiadomiony, najpóźniej jednak w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy, zaś Sprzedawca zwróci w tym czasie otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną za niezrealizowane zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Kupujący może ponadto wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zakup innego, zamiennego towaru.
  6. Przy zamówieniach towarów do kwoty zamówienia doliczana jest opłata za przesyłkę zgodnie z wybraną przez Klienta formą dostawy.
  7. Informacje o kosztach związanych z dostawą są uwidaczniane w procedurze składania zamówienia (w formularzu zamówienia), które postanowienia są integralną częścią regulaminu.
    Ewentualne koszty dostawy doliczane są do zamówienia i ponoszone są przez Kupującego. (tabela kosztów dostaw dostępna na stronie głównej na dole "KOSZTY DOSTAWY")
  8. Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji dostawy:
    a) wysyłka paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej, Firmy Kurierskiej lub Paczkomatów
    b) wysyłka pobraniową paczką priorytetową za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej
    c) w przypadku Dnia Darmowej Dostawy bezpłatne wysyłki realizowane są za pomocą usługi Kurier48.
  9. Dowodem dokonania zakupu jest faktura VAT/paragon, którą Kupujący otrzymuje wraz z towarem lub w oddzielnej przesyłce.
  10. W celu dostarczenia zakupionego towaru Kupujący upoważnia Sprzedawcę do zawarcia umowy na usługi pocztowe z Pocztą Polską w imieniu i na rzecz Kupującego.
  11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący powinien ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sklep zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcę. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Kupującego do złożenia reklamacji, protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może istotnie utrudnić Kupującemu dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sklepu oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki.
  12. Adresat nie ma obowiązku sprawdzenia zawartości przesyłki w momencie jej dostarczenia przez kuriera ale dla sprawniejszego przebiegu dostawy zalecamy jej sprawdzenie. 
    Po podpisaniu odbioru opłaconej przesyłki, sugerujemy jej otwarcie i sprawdzenie czy otrzymany sprzęt nie ma widocznych uszkodzeń (np. pęknięć, połamań lub luźno latających części).
    W przypadku stwierdzenia przez odbiorcę uszkodzeń towaru (np. pęknięcia, połamania, luźno latające części) odbiorca powinien  niezwłocznie poinformować o tym kuriera i sporządzić wraz nim protokół szkody nie opuszczając miejsca zdarzenia. Tylko w takiej sytuacji (tzn. spisanie protokołu na miejscu podczas odbioru przesyłki) może zostać uznana za wyrządzoną z winy firmy Kurierskiej.
    W przypadku gdy szkoda zostanie stwierdzona po odejściu Kuriera, ewentualnie sporządzony protokół szkody nie stanowi podstawy do ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.
  13. W przypadku braku kontaktu  ze strony kupującego, towar nie będący własnością firmy przechowywany jest do 30 dni. Po tym czasie będzie przekazany do utylizacji. 
  14. Według prawa przewozowego nadawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia nadanej przesyłki od momentu wydana jej przewoźnikowi (KC Art. 544. § 1 i 2 , Art. 546. § 1 i 2 , Art. 548. § 1 i 2). Za ewentualne uszkodzenia odpowiedzialny jest przewoźnik.
  15. Dokładamy wszelkich starań aby jak najlepiej zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.


IV Warunki gwarancji

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. Produkty posiadają instrukcję oraz gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. Gwarancja nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się jeszcze w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezwykle istotne i pomocne przy reklamowaniu ewentualnych uszkodzeń lub braków w przesyłce powstałych w trakcie transportu z winy firmy Kurierskiej.
  4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
  6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za produkt wobec klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
  7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym towarem.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu lub urządzenia wynikającego z nieprawidłowego użytkowania, zamykania, mocowania, przykręcania oferowanych akcesoriów.
  9. Kupujący jest uprawniony do zwrócenia się z wnioskiem do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej  o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu, jednakże zgodnie z treścią  postanowień rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich z dnia 25 września 2001r. (Dz. U. Nr 113, poz. 1214) złożony przez kupującego wniosek nie jest dla sprzedającego wiążący, a zatem sprzedający może nie wyrazić zgody na rozstrzygnięcie sporu przez stały polubowny sąd konsumencki, co będzie skutkowało zwrotem wniosku wnioskodawcy.
  10. W przypadku braku kontaktu  ze strony reklamującego, towar nie będący własnością firmy przechowywany jest do 30 dni. Po tym czasie będzie przekazany do utylizacji. 


V Odstąpienie od umowy

  1. Sprzedawca umożliwia Konsumentowi odstąpienie od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Dotyczy to również zakupu przez JDG, który nie jest związany w wykonywaną działalnością.
    Termin 14 dni liczy się od dnia wydania rzeczy/odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
  2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie do 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. W ramach odstąpienia od umowy konsument składa drogą mailową pisemne oświadczenia w terminie do 14 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
    Niniejszy punkt Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą wyłącznie klienta niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

    Przedsiębiorcy przysługuje możliwość skorzystania z roszczeń wynikających z tytułu wad fizycznych przedmiotu. Jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy, może on złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wadliwa rzecz zostanie wymieniona na wolną od wad albo wada zostanie usunięta.

     2.1. W przypadku wysyłki promocyjnej za 0 zł lub po obniżonej cenie za transport (Dzień Darmowej Dostawy i tp.) zwracana będzie kwota odpowiednio pomniejszona o koszt dostawy.
  3. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą i strony obowiązane są zwrócić to, co sobie świadczyły w stanie niezmienionym, co oznacza, że w sytuacji, gdy Klient zmienił stan i/lub zawartość towaru, a więc towar nosi ślady używania i/lub jest niekompletny, niemożliwe jest odstąpienie od umowy.
  4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na własny koszt na adres sklepu podanego na stronie kontakt.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Do przesyłki zwrotnej powinno się dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dokument zakupu oraz numer konta, na jaki Sprzedający ma zwrócić zapłatę.
  7. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  8. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie do 14 dni na wskazany rachunek bankowy lub na kartę z której dokonano płatności lub inny wcześniej ustalony sposób.
  10. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
    W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane będą koszty dostawy.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera zalecamy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest istotnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.


VI Ochrona danych osobowych i prywatności:

  1. Kupujący wypełniając formularz zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym.
  2. Wypełniając formularz zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie będą przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
  4. Dane osobowe oraz informacje o zamówieniach i płatnościach chronione są przed dostępem osób nieupoważnionych przez techniczne systemy bezpieczeństwa.
  5. Transfer danych odbywa się z zastosowaniem bezpiecznego protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer) z zastosowaniem 256 bitowego klucza. Technika SSL stosowana jest bankach oraz stronach rządowych z uwagi na zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Przekaz zaszyfrowanych danych oznaczony jest kluczem w postaci kłódki przed nazwą adresu internetowego w górnej części przeglądarki.
  6. Kupujący zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody określonej w pkt V ust. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Kupującego.
  8. Zapisując się do newslettera w Sklepie Kupujący wyraża zgodę na przyjętą przez Sklep politykę prywatności, czyli wykorzystywanie e-maila podanego przez Kupującego do informowania go o nowościach i promocjach.

VI Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności postanowienia kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 22(1) kc przysługujących kupującemu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa polskiego. W przypadku sprzeczności postanowień niniejszego regulaminu z tymi przepisami, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie i bezwzględnie obowiązujące prawa polskiego.
  3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do treści niniejszego regulaminu lub co do oferowanych przez sprzedającego produktów, kupujący ma prawo zwrócić się w tym celu do sprzedającego, który udzieli kupującemu stosownej informacji.
  4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącym konsumentem jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. W sporach wynikłych w stosunkach z konsumentami właściwy jest sąd dla siedziby pozwanego lub miejsca wykonania umowy.
  5. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Kupujących w wersji elektronicznej na stronie www.fotograficzneakcesoria.pl
  6. Sklep ma prawo zmienić regulamin. O każdej zmianie regulaminu Sklep informuje na swojej stronie. W przypadku braku akceptacji zmian w regulaminie Kupujący informuje o tym Sklep, a wówczas Sklep usuwa konto Kupującego. Zamówienia złożone przez Kupujących przed zmianą regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.