Lampa diodowa LED, model CN-160
Lampa do kamery CN-160 LED firmy Nanguang Photographic Equipment
Producent: Nanguang Photographic Equipment
- Inpost Paczkomaty 24/7 15.00 zł brutto
- Kurier InPost 16.00 zł brutto
- Przesyłka kurierska InPost 16.00 zł brutto
- Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
Lampa do kamery video CN-160 LED
- trzy filtry
- wbudowany ściemniacz
- przegubowa regulacja
- bardzo dobre, jasne, białe światło
- zasięg na odległość 6-7 metrów
- brak efektu migotania
- równomiernie doświetlony plan zdjęciowy
- regulowany uchwyt na stopkę
- w komplecie filtr pomarańczowy (3200K - barwa światła zwykłej żarówki), filtr matowy (5400K - dyfuzor) oraz jasnoróżowy (redukuje niebieskie odblaski, ociepla plan)
Sprawdź jak nasza lampa została przetestowana przez jednego z użytkowników serwisu Youtube - kliknij!
Lampa do kamery video, doskonale sprawdzająca się w najtrudniejszych warunkach oświetleniowych. Jeżeli filmujesz miejsca zaciemnione, ta mocna lampa posiadająca 160 trwałych diod led jest właśnie dla ciebie. Jest to niezwykle funkcjonalny produkt, posiadający m.in. wbudowany ściemniacz, dodatkowy gwint który zapewnia stabilne i trwałe mocowanie na statywie. Trwałość diod określana jest przez producenta na 10 000 godzin co podkreśla tylko jej niezawodność. Dodatkowo należy podkreślić że lampa jest zasilana przez akumulator. Efekt naświetlenia obiektu sięga nawet 7 metrów ! Lampa posiada wbudowany czujnik, który informuje o wyładowaniu się akumulatora. Jeżeli chcesz uzyskać doskonałe efekty, musisz posiadać lampę typu led.
Jedną z najważniejszych zasad w filmowaniu oraz fotografii jest odpowiednie oświetlenie, trzeba posiadać odpowiednią wiedzę,którą znajdziecie w naszym dziale porad - kliknij oraz w zakładce "artykuły"
Specyfikacja:
- 160 diod - równomierne światło
- moc światła - 70W - 660lm
- płynna regulacja mocy - 0 - 100 % - wbudowany ściemniacz
- barwa światła 5500K
- czas świecenia mocą max. z akumulatora NP-F750 - ok. 80min
- wbudowany przycisk test dla sprawdzenia stanu naładowania akumulatorka
- standardowe mocowanie do kamery
- dodatkowy gwint 1/4'' - standardowe mocowanie statywowe
- wymiary - 14 x 9 x 5,5cm
- waga - 300g
- trwałość diod - 10 000 godz. świecenia
- Gwarancja 12 miesięcy
Zasilanie (brak w komplecie):
- 6 x AA baterie lub akumulatorki NiMh
- akumulatory typ Sony: NP-F750, NP-F960, NP-F970, NP-QM50, NP-QM70, NP-QM90, NP-FM55H, NP-FM500
- akumulatory typ Panasonic: CGR-D120, CGR-D220, CGR-D320
Kod producenta: CN-160
Stan produktu: nowy
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.
Pierwsze triki w stronę techniki
Fotografia jest popularnym hobby, ale nie tylko. Wiele osób zajmuje się nią zawodowo. W związku z dużym zainteresowaniem, licznymi pytaniami, które otrzymujemy – postanowiliśmy napisać krótki poradnik po świetle studyjnym i wykorzystaniu odpowiednich lamp.
Od wyboru do koloru
Z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że najlepszymi lampami w tej kategorii są te do kamery – ledowe, z diodami. Dlaczego właśnie te? Dają one białe światło, a akumulatory starczają na dłużej niż w tradycyjnych lampach. Jest to niezwykle wygodne i pozwala na wydajniejszą prace urządzenia, bez konieczności przerywania sesji i ciągłego jej ładowania. Co więcej można wydłużyć czas świecenia, kupując akumulator o większej pojemności. Takim typem sprzętu jest właśnie model VIDEO CN-126 LED. Lampa ta jest niezwykle lekka – bez akumulatora waży zaledwie 220 gram. Dodatkowymi atutami jest jej bezawaryjna praca, regulacja mocy światła. Oczywiście przy zakupie urządzenia możemy zaopatrzyć się od razu w lampę z akumulatorkiem i ładowarką. To dobra opcja, dla osób, które wolą mieć wszystko w zestawie i nie zaprzątać sobie głowy dodatkowym dokupowaniem sprzętu. Akumulator zabezpieczony jest przed przeładowaniem. Posiada bowiem najwyższej jakości ogniwa przemysłowe, które są mniej szkodliwe dla środowiska. Zapewniają one bezproblemową, równą i przede wszystkim długotrwałą pracę. Ponadto może być ładowany w oryginalnej ładowarce, bez żadnych niepożądanych skutków. Nie musimy zatem obawiać się przegrzania czy uszkodzenia elektroniki. Jeśli zaś chodzi o ładowarki, wyposażona ona została w kontrolujący proces ładowania. Posiada ona mikroprocesor, który po pełnym naładowaniu samoistnie wyłącza dostęp prądu. Informuje nas o tym zmiana koloru diody z czerwonego na zielony.
Gra świateł w Twoim studiu
Kto powiedział, że musimy używać tylko i wyłącznie białego światła? Przedstawione wyżej modele skupiają się na jednej barwie. W profesjonalnej pracy fotografa często potrzebne jest także kolorowe światło. Różne filtry pomogą nam dostosować światło do pomieszczenia i zniwelować ewentualne jego mankamenty. Tak np. CN-160 LED dzięki dużej powierzchni daje duże, białe światło na dużą odległość. Ponadto oferuje filtr pomarańczowy, dający światło zwykłej żarówki czy też jasnoróżowy, który redukuje niebieskie odblaski i ociepla plan. Atutem tych lamp jest regulowanie światła pokrętłem i większa ilość diod. Model CN-160 LED dostępny jest także z ładowarka i baterią. Początkującym fotografom proponujemy zaopatrzenie się w lampę do kamery 5005 LED 12W.
Lampa ta jest elementem zestawu i zapewnia mocne, stałe światło podczas filmowania. Ponadto gwarantuje wierne i naturalne oddanie rzeczywistych kolorów. Zaletą urządzenia są nakładki, które modyfikują światło. Jedna z nich rozprasza światło, druga – barwna pozwala na uzyskanie ciepłego odcienia światła. Dzięki temu dowolnie możemy manipulować światłem, aby uzyskać jak najwyższa jakość naszych fotografii i filmów. Lampa posiada wbudowany ściemniacz, który umożliwia płynna regulację mocy. Zestaw jest niezwykle lekki. A to wszystko dzięki zasilaniu z popularnego akumulatora do kamer Sony NP – 550. Stopka odkręca się. Dzięki temu możliwy jest montaż urządzenia na gwincie z wykorzystaniem statywów fotograficznych i video.
Pełen profesjonalizm
Dobrym wyborem jest także lampa CN-240 CH LED. Dzięki dużej powierzchni daje dobre, białe światło na odległość nawet 7 metrów. Idealnie i równomiernie doświetla plan zdjęciowy. Atutem lampy jest regulacja temperatury barwowej. Oznacza to, że sprzęt umożliwia niemal natychmiastowe dostosowanie barwy do światła zastanego w pomieszczeniu. Nie musimy zatem martwic o „złe światło”, które popsuje nasze dzieło. Do dyspozycji mamy także filtr jasnoróżowy, które emituje niebieskie odblaski i ociepla plan. Ponadto urządzenie posiada pokrętło, umożliwiające mocy lampy.
Podsumowanie
Przy wyborze lampy, powinniśmy wziąć pod uwagę do jakich celów będziemy jej używać. Warto zatem zastanowić się, w jakich miejscach robimy zdjęcia. Czy są to te same pomieszczenia czy też jesteśmy „mobilnymi” fotografami. Wtedy łatwiej będzie nam podjąć decyzję, czy potrzebujemy np. lampy oferującej światło białe czy tez kolorowe.