• Język: Polski Polski
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Kraj dostawy:

Dodano produkt do koszyka

Studyjny zestaw oświetleniowy 2x200Ws (tło, softboxy) - profesjonalne ATELIER

Studyjny zestaw oświetleniowy 2x200Ws (tło, softboxy) - profesjonalne ATELIER

Atelier - profesjonalny zestaw oświetleniowy- 12 elementów

Producent: F&V Photographic Equipment

Czas dostawy:
1 dzień
Koszty dostawy:
  • Kurier InPost 29.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
Dostępność:
Zapytaj konsultanta:
Zadaj pytanie on-line
Opis produktu

Studyjny zestaw oświetleniowy 2x200Ws (tło, softboxy) - profesjonalne ATELIER

marki F&V Photographic Equipment


Proponowany przez nas zestaw studyjny idealnie pasuje do małego studia, lub domowego atelier. Wysokiej jakości elementy zapewniają bezproblemową pracę. Główną zaletą zestawu jest jego mobilność - rozłożenie go i przygotowanie do pracy zajmuje dosłownie chwilę!

Idealny do:

  • do porteru
  • fotografowania ubrań
  • fotografowania dużych obiektów
  • do zdjęć na białym tle

 

 

Specyfikacja elementów:

2x Statyw oświetleniowy:

  • uniwersalna średnica głowicy - 16mm
  • zakres pracy 106 do 280 (w monopodzie) cm.
  • długość po złożeniu - ok. 95 cm.
  • teleskopowy mechanizm rozkładania
  • zaciski blokujące sekcje
  • antypoślizgowe stopki
  • udźwig - 5 kg
  • wytrzymały i trwały

 

2x Lampa światła błyskowego 200Ws:

  • moc 200Ws
  • liczba przewodnia 42GN
  • temperatura barwowa 5500K (światło dzienne)
  • płynna regulacja energii: 1-1/8
  • czas ładowania 0,2-1,0s
  • palnik niemieckiej firmy HEIMANN
  • wymiary - 31,2x21,2x14,8cm, waga 2,3kg
  • żarówka modelująca: 150W na gwint E27
  • tryby pracy żarówki modelującej: wyłączona lub 100% mocy
  • zasilanie 230V 50Hz
  • wyzwalanie drogą radiową (wymagany wyzwalacz),
  • fotocelą, przewodem synchro, przyciskiem test, na podczerwień
  • sygnalizacja gotowości: kontrolka
  • mocowanie do standardowych statywów 16m
  • mocowanie akcesoriów typ Bowens
  • w komplecie kabel zasilający 5m oraz osłona na palnik
  • możliwość zamocowania parasolki
  • niskie napięcie na wejściu wyzwalającym tylko 5V co czyni ją idealną do współpracy z aparatami cyfrowymi.

 

 

2x Softbox:

  • wymiary 60x90cm
  • metalowy adapter
  • równomiernie rozprowadza światło

 

2x Statyw oświetleniowy:

  • uniwersalna średnica głowicy - 16mm
  • zakres pracy 72 - 230cm (w monopodzie)
  • długość po złożeniu - 71 cm.
  • ilość sekcji składanych - 2
  • teleskopowe składanie i rozkładanie
  • zaciski blokujące nogi
  • udźwig - 3 kg.
  • wytrzymały i trwały

 

 

Zestaw do zawieszania tła:

2x Klips żabka:

  • wykonany z aluminium
  • w prosty sposób zapobiega rozwijaniu się tła

 

Belka do tła:

  • szerokość 160cm
  • mocowanie na statyw 16mm

 

Tło polipropylenowe bez tulejki:

  • wymiary 1,6m na 5m
  • gramatura 120g/m2
  • siedem kolorów do wyboru

 

 

W komplecie:

  • 2x statyw 805 (zakres pracy 106 do 280cm)
  • 2x lampa światła błyskowego 200Ws /5600k (Bowens)
  • 2x softbox 60x90
  • 2x statyw 803 (zakres pracy 72-230cm)
  • srebrna belka poprzeczna 170cm
  • 2x klips do przypinania tła
  • tło polipropylenowe bez tulejki 1,6x5m w jednym z siedmiu kolorów do wyboru

 

Uwaga: Do zestawu należy dokupić wyzwalacz. Poproś sprzedawcę o dobór wyzwalacza do swojego modelu aparatu.

 

 

Kod producenta: ATELIER03

Stan produktu: nowy

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Białe na białym - jak wykonać zdjęcia do Allegro

Fotografowanie białych produktów na białym tle "Białe na białym"
Poradnik Super Sprzedawcy Allegro - jak fotografować białe przedmioty na na białym tle
Nowe reguły dotyczące zdjęć Allegro

Zdjęcia do Allegro - na białym tle - nowe wymogi "Białe na białym"zdjęcie z wstępną obróbką w formacie RAW

Allegro wprowadza nowy standard zdjęć. Nowe zdjęcia mają być na białym tle bez żadnych dodatkowych opisów i znaczków. Dodatkowo jakość zdjęć została podniesiona i można będzie publikować zdjęcia wielkości 2500x2500px. Podobne wymogi są już stosowane w serwisach Amazon oraz eBay.
Cały opis artykułu znajduje się pod linkiem tutaj

Zapraszam również do poczytania ciekawego artykułu a poradnika Allegro link1 link2
Zapraszam również do obejrzenia filmiku na Youtubie
Białe tło nie tylko ładnie się prezentuje ale skupia również uwagę kupującego dokładnie na samym produkcie i podkreśla jego detale. Różnokolorowe tło staje się zbytecznym elementem zdjęcia i może wprowadzać kupującego w błąd poprzez różnego rodzaju przebarwienia inaczej mówiąc zafarby.

Białe tło jest również doskonałym sposobem na sprawdzenie umiejętności fotografowania. Każdy doświadczony fotograf potrafi wykonać takie zdjęcia i ma na to swoją wypracowaną metodę. Niestety nie każdy będzie chętny do przekazania swoich umiejętności potencjalnym konkurentom. Musimy zatem szukać informacji w internecie lub dochodzić do nich sami.
Postaram się przedstawić jedną z wielu metod wykonania pięknej fotografii produktowej na białym tle. Można ją wykonać w dość prosty sposób.

Zdjęcia do Allegro - na białym tle - nowe wymogi "Białe na białym"zdjęcie z wstępną obróbką w formacie RAW
Linia oddzielająca
Zanim przystąpimy do tego powinniśmy zaopatrzyć się w kilka niezbędnych rzeczy:

Zdjęcia do Allegro - na białym tle - nowe wymogi "Białe na białym"
  • stół do zestawu - lampy błyskowe lub żarówki światła stałego
  • softboxy lub parasolki, aby zmiękczyć światło
  • statywy oświetleniowe do zamontowania lamp
    - w przypadku światła stałego potrzebne będą dodatkowo oprawki do żarówek E27
  • podstawki akrylowe w kolorze białym i czarnym
  • podstawkę z mlecznej pleksi lub szybkę z obrazka
  • statyw fotograficzny do aparatu
  • aparat fotograficzny z odpowiednim obiektywem


Przy zakupie sprzętu nie można zapomnieć o istotnych kwestiach:

  • dobraniu odpowiedniej mocy światła odpowiadającego barwie światła dziennego (temperatura 5500K)
  • zastosowaniu odpowiednich modyfikatorów światła, które zmiękcza nam strumień światła padającego na obiekt. Mogą to być softboxy lub parasolki dyfuzyjne
  • użyciu białej i gładkiej podstawy dającej efekt lekkiego odbicia produktu. Do tego celu może służyć biały stolik pomalowany na wysoki połysk lub podstawka akrylowa położona na nim
  • statyw fotograficzny powinien być na tyle wysoki aby można było robić zdjęcia obiektu zarówno na wprost jak i lekko z góry
  • aparat: może być to lustrzanka lub tzw. bezlusterkowiec ale musimy pamiętać aby miał możliwość podłączenia wyzwalacza do lamp błyskowych (w przypadku gdy zdecydujemy się na fotografowanie z lampami błyskowymi)
  • obiektyw powinien być o ogniskowej pomiędzy 17 a 55 mm. Może zastosować obiektyw zmiennoogniskowy tzw "kitowy", lub bardziej zaawansowany o dużym świetle albo o stałej ogniskowej 35 lub 50mm.
Linia oddzielająca
Zdjęcia do Allegro - na białym tle - nowe wymogi "Białe na białym"zdjęcie z wstępną obróbką w formacie RAW Podsumowanie:

Zasadniczą ideą jest odbicie światła od czarnych ekranów aby wyznaczyły nam kontur na fotografowanym przedmiocie. W innym przypadku przedmiot nie będzie odcinał się od tła - będzie się z nim zlewać.

Drugą ważną sprawą jest białe tło, które powstaje poprzez skierowanie lampy bezpośrednio na nie. Światło odbite od tła jest na tyle mocne, że wypala tło na biało i jednocześnie na tyle delikatne, że nie wpływa negatywnie na fotografowany produkt. Jeśli będziemy przestrzegali takich zasad fotografowanie białych rzeczy będzie banalnie proste.

Ustawienie sprzętu może być pod siebie, istotne jest jedynie zachowanie pewnych reguł odnośnie odbijania się światła i padanie na przedmiot. Moje ustawienie wyglądało w ten sposób jak na zdjęciu.
Fotografowanie dzieci lampą błyskową

Miliony dzieci oślepionych błyskiem flesza!!!

Zapewne nie raz słyszeliście o przypadkach czasowej lub stałej utraty wzroku po porażeniu dziecka światłem lampy błyskowej. Bardzo często też można przeczytać w prasie branżowej oraz zobaczyć w telewizji artykuły i reportaże o dzieciach z dużymi wadami wzroku (i nie tylko) spowodowanymi częstym błyskaniem lamp w okresie niemowlęctwa. Ba! Z pewnością nawet w Waszym mieście czy miejscowości można trafić na takich pokrzywdzonych przez fotografów partaczy! To jak?  Słyszeliście, widzieliście, znacie??  Bo ja, cholerka, jakoś nie! Dziwna cisza – nieprawdaż?

Firmy wypłacają milionowe odszkodowania za utracony wzrok!!!

Na takie teksty też komuś zdarzyło się trafić? Zastanówmy się…  Przecież wszyscy doskonale się orientujemy jak funkcjonuje rynek ubezpieczeń i oraz orzecznictwo sądowe w zakresie odszkodowań na tak podziwianym przez nas kontynencie amerykańskim. Myślicie, że jakikolwiek fotograf czy zakład lub firma zdecydowała by się wykonać choć jedną marniutką fotkę niemowlaka mając w perspektywie zapłatę kilkumilionowego odszkodowania w zielonych? A tymczasem rynek fotografii dzieci funkcjonuje doskonale za oceanem (i nie tylko zresztą!) i generuje ogromne przychody! Wystarczy zrobić sobie krótki (wirtualny) spacerek po zagranicznych stronach fotograficznych żeby mieć wyobrażenie o skali zjawiska. I jakoś nie słychać o żadnym przypadku utraty lub osłabienia wzroku…

Światowa zmowa fotograficzna…

Skoro tu trafiliście to znaczy, że interesuje Was temat fotografii… Fotografii dzieci konkretnie. A skoro Was interesuje to zapewne macie też jakieś kontakty do innych pasjonatów fotografii czy zawodowców. Wielu z nich ma własne dzieci. I co? Uważacie, że w imię interesów ukrywają tę całą szkodliwość? Świadomie robią krzywdę Waszym dzieciom podczas wszelkiego rodzaju sesji studyjnych czy choćby pstrykania zdjęć podczas chrztu? WSZYSCY??? No przecież to jest niemożliwe… Tak po prostu…

Producenci sprzętu fotograficznego.

Tak, zgadza się! W większości instrukcji obsługi jest wyraźnie napisane aby nie wykonywać zdjęć z lampą błyskową z odległości mniejszej niż metr. Jest to podyktowane głównie tym, aby nie robić zdjęć które… będą do wyrzucenia. Światło lampy błyskowej z małej odległości jest nieodpowiednie do oświetlenia sceny – dopiero z większego dystansu spełnia swoją rolę w prawidłowy sposób. Nie ma sensu rozwijać tutaj tego tematu – kto chętny, ten poczyta trochę w internecie (czy też w książkach – choć to rzadkość w naszych czasach) o działaniu lamp błyskowych oraz zasadach oświetlania w fotografii. Zapewniam, że gdyby błysk szkodził i były na to jakiekolwiek dowody to lampy sprzedawali by tylko osobom pełnoletnim po podpisaniu odpowiednich oświadczeń i zobowiązań, za specjalnym pozwoleniem i po wykonaniu badań psychiatrycznych. A tekst o potencjalnej szkodliwości drukowany by był na każdej stronie instrukcji wytłuszczonym drukiem.

Badania nad wpływem lampy błyskowej na wzrok.

Po dosyć długich poszukiwaniach udało mi się trafić na pewien artykuł na bardzo skądinąd ciekawej stronie NATURESCAPES.NET. Dwóch specjalistów opisało dosyć dokładnie wpływ lampy błyskowej na narząd wzroku. Co prawda w tym konkretnym przypadku dokument dotyczy zwierząt (no bo jeszcze tego by brakowało żeby eksperymentowali na dzieciach!) ale ponieważ jednym z autorów jest doktor Donald Cohen – okulista z praktyką dwudziestoletnią – myślę, że warto się zapoznać z artykułem… Pełny tekst (po angielsku) jest dostępny TUTAJ, a ja pozwolę sobie tylko w skrócie opisać wnioski wynikające z tekstu. Dwaj naukowcy twierdzą, że aby spowodować trwałe uszkodzenie wzroku, światło musi być o wiele mocniejsze oraz skoncentrowane na długo w jednym miejscu siatkówki.  Na sporo dłużej (kilka rzędów wielkości) niż trwa nawet najdłuższy błysk lampy błyskowej. Flesz nie powoduje trwałego uszkodzenia wzroku nawet z bardzo bliskiej odległości ze względu na to, że jego światło jest zbyt rozproszone. Może jedynie spowodować chwilowe „wyłączenie” pręcików (tu odsyłam do zapoznania się z budową oka oraz… oryginalnym artykułem). Tylko bardzo skoncentrowane światło jak patrzenie na słońce przez soczewki (teleobiektyw) lub promień lasera (w końcu to również nic innego jak światło) może powodować trwałe uszkodzenia narządu wzroku! Autorzy opracowania (drugi jest cenionym lekarzem weterynarii z wieloma publikacjami naukowymi w dorobku) słusznie zauważają (jak ja trochę wyżej), ze gdyby jakiekolwiek badania naukowe wykazały szkodliwość światła lampy błyskowej przy normalnym użytkowaniu skutkowało by to wprowadzeniem przepisów zabraniających wykonywania portretów ludzi z wykorzystaniem flesza. Lampy zostały by też zakazane w teatrach, szkołach, klubach, a dzieciom nie wolno by było obsługiwać kamer i aparatów fotograficznych… Nie wiem jak do Was, ale do mnie takie argumenty, poparte na dodatek autorytetem dwóch lekarzy (medycyny oraz weterynarii) trafiają! Tak samo trafia do mnie każde podejście do tematu poparte zdrowym rozsądkiem i pozbawione chęci tworzenia kolejnych „urban legend”…
Sądząc po ilości odsłon poprzedniego tekstu na ten temat (kilkaset od jego powstania – przy czym znakomita większość z wyszukiwarek) – tutaj nie powinno być gorzej. A skoro tyle osób tu trafia – zachęcam gorąco do pozostawienia po sobie śladu w komentarzach (to ten krótki formularz ciut niżej)!  Komentarze pozwalają mi lepiej rozplanować siły i nie pisać o sprawach które nie są interesujące dla innych. A przecież skoro piszę tutaj, a nie w notesiku – znaczy piszę również (a właściwie przede wszystkim!) dla Was…
Pozdrawiam i jak zwykle – zdrowego podejścia do fotografii życzę!

Autor

Zapraszam do zapoznania się z twórca artykułu i jego stroną - http://www.doslav.pl/lampa-blyskowa-a-wzrok-dzieci-powtorka-i-uzupelnienie/

Zapytaj o produkt

Produkty podobne

Powiadomienie o dostępności:

Wybrany produkt jest niedostępny.
Wpisz swój adres e-mail, a poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny.


Adres e-mail: